آدرس سایت همکلاسی http://hamkelasi.ir

۶۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود جزوه فصل شش زیست دهم ( استاد پرویز )

توضیحات جزوه فصل شش زیست دهم

جزوه فصل شش زیست دهم که توسط استاد پرویز تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم در این پست قرار گرفت .جزوه فصل شش زیست دهم شامل درسنامه ای کامل مطالب فصل از یاخته تا گیاه می باشد . درسنامه فصل شش زیست دهم تجربی علاوه بر آنکه مطالب  فصل از یاخته تا گیاه را به طور کامل توضیح می دهد توضیحات فصل شش زیست دهم را با کتاب های سال بالاتر نیز ترکیب نموده است و سعی کرده است جزوه ای جامع که علاوه بر آنکه در امتحانات مدارس قابل استفاده می باشد جهت مطالعه ی کنکوری نیز کاربردی باشد . در جزوه فصل شش زیست دهم شکل های موجود در فصل از یاخته تا گیاه به طور کامل شرح داده شده است و همچنین در انتهای جزوه فصل ششم زیست دهم تست های تالیفی و کنکوری نیز برای آشنایی بیشتر با سوالات کنکور سراسری تجربی اضافه شده است که شامل تست فصل شش زیست دهم می باشد .

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان ( استاد حاتمی )

توضیحات جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان

جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان تالیف آقای مهدی حاتمی جهت دانلود داوطلبین کنکوری به این پست اضافه گردید .درسنامه فصل سوم زیست دوم دبیرستان شامل توضیحات کامل در مورد فصل سفری به دنیای جانداران می باشد که مطالب را بصورت کنکوری و ترکیبی شرح داده است و روشی متفاوت در توضیحات مطالب به کار برده شده است که باعث درک کامل مطالب فصل سوم زیست دوم در ذهن داوطلب می شود همچنین با ترکیب مطالب را سایر فصل ها درسنامه ای قوی را در اختیار کنکوری ها قرار می دهد. جهت دریافت سایر جزوه های کنکوری زیست دوم دبیرستان به وب سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه فصل گردش مواد زیست دوم ( استاد فرزانه )

درباره جزوه فصل گردش مواد زیست دوم

جزوه فصل گردش مواد زیست دوم کاری از استاد جعفر فرزانه در این پست جهت دانلود برای کنکوری های تجربی آماده شده است . جزوه فصل گردش مواد زیست دوم شامل درسنامه ای جامع و کنکوری از مطالب فصل گردش مواد و قلب می باشد. این جزوه شامل درسنامه  از فصل گردش مواد است که در هر درسنامه توضیحات کاملی که هم سطح سولات کنکور می باشد ارائه شده است و سپس هر بخش از مطالب فصل شش زیسا دوم را با مباحث زیست سال های بعد به طور کامل ترکیب کرده است و یک جزوه عالی را در اختیار داوطلبان کنکور تجربی قرار داده است.

 

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه فصل حواس زیست سوم ( استاد فرزانه )

درباره جزوه فصل حواس زیست سوم

جزوه فصل حواس زیست سوم استاد فرزانه را برای داوطلبان کنکور 97 قرار داده ایم. درسنامه فصل سوم زیست سوم که توسط استاد جعفر فرزانه تالیف شده است یکی از جامع ترین جزوه های کنکوری زیست می باشد. جزوه فصل حواس زیست سومدبیرستان مطالب را به شیوه ی مفهومی ، ترکیبی و مقایسه ای شرح داده است و با ترکیب فصل های مختلف کتاب زیست شناسی سعی کرده است تا نیاز کنکوری ها را در بخش زیست شناسی مطابق با سوالات کنکور سراسری برطرف نماید . جهت دانلود سایر جزوه های استاد جعفر فرزانه به بخش جزوه ها مراجعه کنید . 

 

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه تبادل گازها زیست دوم ( استاد حاتمی )

توضیحات جزوه تبادل گازها زیست دوم

جزوه تبادل گازها زیست دوم دبیرستان کهتوسط استاد حاتمی تالیف شده است برای دانلود شما قرار می دهیم . درسنامه تبادل گازها زیست دوم که شامل آموزش مفهومی ، ترکیبی می باشد یکی از منابع مناسب جهت مطالعه امادگی برای پاسخ گویی به سوالات درس زیست شناسی در کنکور تجربی می باشد . از نکات مهم جزوه فصل پنج زیست دوم دبیرستان ترکیب مطالب فصل تبادل گازها با فصل های دیگر زیست دوم و بالاتر است   که از این لحاظ جزوه ای کامل را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری تجربی قرار می دهد. به همه ی دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری تجربی توصیه می شود که حتما منابعی را تهیه نمایند که نیاز آنها را در پاسخ گویی به سوالات زیست کنکور تجربی رفع نماید. جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور 97 کلیک کنید .

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان ( استاد علی سلیمانی )

توضیحات جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان

جزوه فصل دوم زیست دوم دبیرستان تالیف استاد علی سلیمانی که در اختیار کنکوری های تجربی قرار دارد شامل توضیحات کامل و کنکوری از مطالب فصل سفری به درون سلول می باشد . درسنامه فصل دوم زیست دوم دبیرستان شامل ارائه ی توضیحات کنکوری در مورد فصل دو زیست دوم می باشد به صورت جز به جز تمام مطالب فصل سفری به درون سلول را پوشش داده است و مطالب فصل سفری به درون سلول  را با فصل های دیگر زیست  ترکیب نموده است و مطالب را به صورت عمقی و مفهومی بیان نموده است .

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه فصل گوارش زیست دوم ( استاد حاتمی )

توضیحات جزوه فصل گوارش زیست دوم

امروز جزوه فصل گوارش زیست دوم که توسط استاد مهدی حاتمی نوشته شده است را جهت دانلود داوطلبین کنکور تجربی قرار می دهیم . درسنامه فصل گوارش زیست دوم شیوه ی ترکیب و مفهوم مطالب را رعایت کرده درسنامه ای که مطالب را به صورت مفهومی و کنکوری توضیح داده است و سعی کرده نکات را به گونه ای توضیح دهد که به راحتی برای کنکوری ها قابل درک باشد و شیوه ی کنکوری را در توضیحات خود دنبال می کند . در جزوه فصل گوارش زیست دوم دبیرستان شکل ها بصورت کامل توضیح داده شده است و روش های متفاوت در جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان جهت درک مطالب برای داوطلبین کنکور تجربی 97 ارائه نموده است .

 

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

درسنامه فصل هفت زیست دهم

توضیحات جزوه فصل شش زیست دهم

جزوه فصل شش زیست دهم که توسط استاد پرویز تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم در این پست قرار گرفت .جزوه فصل شش زیست دهم شامل درسنامه ای کامل مطالب فصل از یاخته تا گیاه می باشد . درسنامه فصل شش زیست دهم تجربی علاوه بر آنکه مطالب  فصل از یاخته تا گیاه را به طور کامل توضیح می دهد توضیحات فصل شش زیست دهم را با کتاب های سال بالاتر نیز ترکیب نموده است و سعی کرده است جزوه ای جامع که علاوه بر آنکه در امتحانات مدارس قابل استفاده می باشد جهت مطالعه ی کنکوری نیز کاربردی باشد . در جزوه فصل شش زیست دهم شکل های موجود در فصل از یاخته تا گیاه به طور کامل شرح داده شده است و همچنین در انتهای جزوه فصل ششم زیست دهم تست های تالیفی و کنکوری نیز برای آشنایی بیشتر با سوالات کنکور سراسری تجربی اضافه شده است که شامل تست فصل شش زیست دهم می باشد

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه فصل هفت زیست دهم ( استاد پرویز )

توضیحات جزوه فصل هفت زیست دهم

جزوه فصل هفت زیست دهم که توسط مهندس پرویز تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم تجربی قرار گرفت . درسنامه فصل هفت زیست دهم شامل توضیحات کاملی از مطالب فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان زیست دهم می باشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم تجربی علاوه بر آن که متن و شکل های فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان را به طور کامل شرح داده است توضیحات فصل هفت زیست دهم را با کتاب های پایه ی بالاتر نیز ترکیب کرده است و سعی کرده است جزوه ای کنکوری را که علاوه بر آنکه در امتحانات  قابل استفاده می باشد جهت مطالعه ی کنکوری نیز کاربردی باشد . در جزوه فصل هفت زیست دهم شکل های موجود در فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان به طور کامل شرح داده شده است و همچنین در اخر جزوه فصل هفت زیست دهم تست های تالیفی و کنکور سراسری سال های گذشته نیز برای آشنایی بیشتر با سوالات کنکور سراسری تجربی اضافه شده است که شامل تست فصل هفت زیست دهم می باشد . برای دانلود سایر جزوه زیست دهم به سایت همکلاسی مراجعه کنید . 

 

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

دانلود جزوه شیمی سوم فصل سه ( استاد صحابی )

درباره جزوه شیمی سوم فصل سه

پست امروز در مورد جزوه شیمی سوم فصل سه است که توسط مهندس صحابی تهیه شده است. درسنامه محلول ها شیمی سوم دبیرستان شامل توضیحات جامع درباره  موضوعات مطرح شده در این فصل محلول ها است .  فصل سه شیمی سوم برای هر یک از داوطلبین  گروه آزمایشی ریاضی و تجربی بسیار مهم ضروری است . در جزوه شیمی 3 فصل 3 جدول های مقایسه ای و توضیحات و مطالب مروری از کتاب شیمی سال های قبل را در اضافه شده است که از نکات بسیار مهم این جزوه می باشد . تست های تالیفی و تست های کنکور سراسری در پایان هر بخش اضافه شده است .

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی