آدرس سایت همکلاسی http://hamkelasi.ir

۳۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

اعتراض به نتایج نهایی کنکور 96

اعتراض به نتایج نهایی کنکور 96

طبق اعلام سازمان سنجش کارنامه نتیجه نهایی کنکور سراسری 96  در تاریخ 28 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد و داوطلبان میتوانند اعتراض و درخواست خود را در سیستم اعلام درخواست سازمان سنجش اعلام کنند.  داوطلبان در صورتی که در مورد قبولی خود سوال و یا درخواست دارند می توانند بر طبق تصویر زیر این روند را انجام دهند . همچنین  در صورتی که مورد کارنامه سبز و یا سیستم بررسی اشتباه در انتخاب رشته سوال دارید میتوانید کلیک کنید . مهلت اعتراض به نتایج کنکور 96 تا 20 مهرماه می باشد.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه فصل اول شیمی یازدهم ( استاد شریفیان )

توضیحات جزوه فصل اول شیمی یازدهم

جزوه فصل اول شیمی سال یازدهم توسط استاد شریفیان برای استفاده دانش آموزان یازدهم رشته ی ریاضی و تجربی نوشته شده است . جزوه فصل یک شیمی یازدهم با عنوان قدر هدایای زمینی را بدانیم جزوه ای بسیار کامل را برای دانش اموزان سال یازدهم فراهم نموده است . در جزوه فصل اول شیمی سال یازدهم مطالب مطرح شده بصورت مفصل شرح داده شده است و نکات مهم کنکوری و امتحانی نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است . در جزوه شیمی یازدهم فصل یک سعی شده است برای افزایش درک دانش آموزان نسبت به مطالبی که در کتاب توضیحات کمتری دارد ا مطالب خارج کتاب آورده شده است که باعث یادگیری کامل مطالب فصل یک شیمی یازدهم خواهد شد . همچنین مطالبی که در مورد شیمی آلی در فصل های کتاب شیمی یازدهم وجود دارد جمع آوری شده و در جزوه فصل اول شیمی یازدهم به طور کامل شرح داده شده است . همچنین در جزوه فصل 1 شیمی یازدهم نمونه سوال های حل شده و مثال ها و پرسش های متعددی وجود دارد که پاسخ تعدادی از این پرسش ها به عهده دانش آموزان گذاشته شده است .

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

شرایط انصراف از دانشگاه

مشاوره شرایط انصراف از دانشگاه جهت شرکت مجدد در کنکور سراسری

در صورتی که تصمیم  برای شرکت مجدد در کنکور سراسری  در هر مقطعی دارید باید از شرایط انصراف  از دانشگاه روزانه ( دولتی ) ، آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، شبانه و پردیس خودگران داشته باشید تا بتوانید در کنکور سراسری شرکت نمایید . در این مقاله سعی خواهیم کرد هر آنچه را که  در مورد شرایط انصراف از دانشگاه ها و شرکت مجدد در کنکور سراسری مورد نیاز داوطلبان است را به طور کامل شرح دهیم .

ادامه مطلب...
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی ( استاد ترکی )

توضیحات جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی 

جزوه فصل سوم زیست یازدهم تجربی ( فصل تابع ) در این بخش جهت استفاده دانش اموزان سال یازدهم تجربی و داوطلبان کنکوری قرار داده شده است . جزوه فصل سوم زیست سال یازدهم تجربی که توسط  استاد ترکی نگاشته و اماده شده است شامل درسنامه ای جامع درباره ی فصل تابع  ریاضی یازدهم تجربی می باشد. در جزوه فصل 3 ریاضی یازدهم تجربی علاوه بر توضیحات کامل مباحث مطرح شده در فصل تابع با ارائه ی مثال های متعدد در هر بخش سعی بر آموزش کامل دانش اموزان شده است . دانش اموزان سال یازدهم همچنین میتوانند جزوه ریاضی یازدهم فصل دوم و فصل اول را نیز از وبسایت همکلاسی دانلود نمایند.

 

ادامه مطلب...
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه فصل چهار زیست پیش

توضیحات جزوه فصل چهار زیست پیش 

جزوه نکات فصل چهار زیست پیش دانشگاهی تجربی که شامل نکات طلایی فصل تغییر و تحول گونه ها است در این پست جهت دریافت قرار می دهیم. با توجه به اینکه فصل چهار زیست پیش دانشگاهی از لحاظ محتوا نسبت به آنچه که دانش اموزان در فصل ها و کتاب های زیست سال های گذشته مطالعه می کردند متفاوت است لذا شاید مطالعه آن نیز برای دانش اموزان کمی خسته کننده باشد و نویسنده با توجه به این موضوع  به ارائه ی نکات کلیدی و مهم فصل تغییر و تحول گونه ها پرداخته است  . دانش اموزان و داوطلبان کنکوری باید حتما ابتدا متن کتاب درسی را بخوانند و سپس به جزوه فصل چهار زیست پیش دانشگاهی مراجعه نمایند زیرا منبع اصلی طرح سوال در کنکور سراسری متن کتاب های درسی می باشد  و شما زمانی مجاز به استفاده از جزوه ها  و کتاب های کمک درس هستید که ابتدا به متن کتاب درسی به طور کامل تسلط پیدا کرده باشید.

ادامه مطلب...
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه قواعد درس دو عربی دهم ( استاد یادگاری )

توضیحات جزوه قواعد درس دو عربی دهم

جزوه قواعد درس دوم عربی سال دهم جهت دانلود دانش اموزان دهم قرار گرفت . جزوه درس دوم عربی دهم تجربی و ریاضی که توسط استاد مریم نگاری نوشته شده است راجع به قواعد عربی دهم درس دوم است . در جزوه قواعد درس دوم عربی سال دهم مطالب مربوط به قواعد درس دوم عربی دهم را بصورت موضوعات جدا دسته بندی نموده است و هر دسته بندی را بصورت کامل مورد بحث قرار داده و توضیحات کاملی را در هر بخش  ارائه نموده است . همچنین برای هر قسمت مثال های متعددی جهت فهم کامل مطالب ارائه شده است و نکات مهم امتحانی و کنکوری در جزوه قواعد درس دوم عربی دهم به صورت کامل ذکر شده است. جزوه درس اول عربی سال دهم را نیز می توانید از سایت دانلود نمایید.

ادامه مطلب...
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه فصل چهارم زیست یازدهم ( استاد غلامی )

توضیحات جزوه فصل چهارم زیست یازدهم 

امروز جزوه فصل چهار زیست یازدهم کاری از استاد سمیه غلامی جهت مطالعه دانش آموزان سال یازدهم تجربی در این بخش قرار گرفت. جزوه فصل چهارم زیست یازدهم با عنوان تنظیم شیمیایی در رابطه با هورمون های شیمیایی به توضیحات در مورد این فصل می پردازد . جزوه فصل 4 زیست سال یازدهم شامل درس نامه ای است که هم مطالب را به صورت تشریحی و کامل توضیح داده است و هم بصورت نموداری و کنکوری می باشد که نقش مهمی در یادگیری و تثبیت مطالب در ذهن دانش آموزان ایفا می کند. در انتهای جزوه تنظیم شیمیایی با جمع بندی خلاصه و جامع این فصل نکات مهم و کلیدی را که لازم است در مواقع مرور سریع دوباره یاد آوری شود به طور کامل و جامع توضیح داده است  و همچنین شکل های موجود در فصل چهارم زیست شناسی سال یازدهم متوسطه تجربی نیز کاملا شرح داده شده است . برای دریافت جزوه های فصل سه و سایر فصل های زیست یازدهم به بخش جزوه های زیست شناسی مراجعه کنید.

ادامه مطلب...
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

مصاحبه با رتبه چهار کنکور تجربی 96

مصاحبه بارتبه چهار کنکور تجربی 96

مصاحبه با آقای ارسلان یزدچی نفر چهارم کنکور تجربی 96 . آقای یزدچی می گوید که  همواره در تمام مقطع های تحصیلی شاگرد ممتاز در مدرسه بوده ام و در آزمون های آزمایشی که شرکت می کردم نیز رتبه های قابل توجهی را بدست می آوردم. با توجه به اینکه پدر و مادر من هر دو پزشک هستند هیچ اصراری برای مطالعه بیشاز حد من نداشتند و درس خواندن جزء اولویت ها علایق خودم بوده است. در آزمون های آزمایشی شرکت می کردم اما در کلاسهای کنکور شرکت نکرده ام به نظرم کتاب های کمک آموزشی به عنوان منبع ثانویه پس از کتاب های اصلی راه خوبی برای درک و تحلیل مطالب درسی هستند.

 

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

مصاحبه با رتبه 2 کنکور تجربی 96

مصاحبه با رتبه 2 کنکور تجربی 96

مصاحبه با آقای  امیر حسین قویدل نفر دوم کنکور تجربی 96 و نفر سوم کنکور زبان 96. آقای قویدل میگوید که برنامه برایقبولی در کنکور سراسری را از سال دوم دبیرستان  به طور جدی آغاز کردم و در دوره ی پیش دانشگاهی به طورمیانگین هفت سال درس میخواندم. معدل دوره پیش دانشگاهی‌ 19.97 است ومعدل کتبی دیپلم 20  است. برنامه ریزی من برای قبولی در کنکور سراسری رشته ی تجربی بود و برای  قبولی در رشته ی زبان برنامه ی خاصی نداشتم اما پذیرش در هر دو گروه برای من غیر قابل انتظار نبود. من برای کنکور زبان به صورت مجزا به کلاس های اموزشی نمیرفتم اما از سال پنج دبستان به کلاس های زبان می رفتم . در بعضی از دروس کنکور نیاز است که دانش اموزان در کلاس های کنکور شرکت کنند اما بیشتر کلاس کنکور مفید نیستند و وقت دانش آموز را هدر می دهند. من نیز برای دروس اصلی رشته ی تجربی در تعداد محدودی از کلاس های کنکوری شرکت کرده ام.

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

مقطع پیش دانشگاهی حذف شد

مقطع پیش دانشگاهی حذف شد

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش مهدی نوید ادهم اعلام کرد در طی مصوبه ای که در گذشته داشته ایم مقطع پیش دانشگاهی حذف شد و در انتهای سال تحصیلی کلاس های درس این مقطع نیز حذف می شود. 

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی