آدرس سایت همکلاسی http://hamkelasi.ir

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

جزوه شیمی دهم فصل یک

جزوه شیمی دهم فصل یک 

در این مطلب جزوه شیمی دهم فصل اول قرار داده شده است.فصل اول شیمی دهم در واقع الفبای ورود شما به درس شیمی و سایر فصل های شیمی دهم می باشد. در واقع برای موفقیت در امتحانات شیمی و همچنین موفقیت در کنکور سراسری تسلط کامل بر مطالب فصل یک شیمی سال دهم بسیار مهم می باشد. همانطور که گفت شد مطالب این فصل از شیمی دهم جهت آشنایی با مباحث شیمی مهم است و دو بخش از این فصل در سوالات کنکور سراسری بسیار مهم است که شامل جدول تناوبی و رسم آرایش الکترونی عنصر ها است.


ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه جامع عربی سال دهم

جزوه جامع عربی سال دهم ویژه ی رشته ی ریاضی و تجربی

در این پست جزوه جامع عربی سال دهم ویژه ی رشته های تجربی و ریاضی تالیف شده است. تالیف کتاب عربی دهم نسبت به کتاب های قدیمی عوض شده است و جزوه جامع عربی دهم که برای شما آماده شده است بر طبق تالیف جدید کتاب عربی دهم می باشد. روند سوالات عربی کنکور در سال های گذشته روند منظمی داشته و تغییرات زیادی در نحوه ی طراحی سوالات روی نداده است . دروس عمومی در کنکور سراسری برای بهتر شدن رتبه داوطلب بسیار مهم است و داوطلبان کنکور باید نگاه ویژه ای به دروس عمومی داشته باشند.دانش آموزان سال دهم از هم اکنون برای کسب رتبه های عالی در کنکور سراسری باید شروع به مطالعه نمایند.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه فصل اول شیمی دهم

 جزوه فصل اول شیمی دهم متوسطه

جزوه اول شیمی دهم متوسطه فصلی بسیار مهم و پایه ای برای یادگیری شیمی در دوره متوسطه می باشد.در واقع فصل اول شیمی دهم مطالب بسیار زیادی را در خود جای داده است که یکی از مهم ترین مطالب آن جدول تناوبی عنصر ها است.جدول تناوبی یکی از مهم ترین مطالب مطرح شده در شیمی دهم فصل اول است که اهمیت یادگیری آن برای مقاطع بالاتر نیز بسیار ضروری است و همواره جزء سوالات مطرح شده در کنکور سراسری استدرجزوه شیمی سال دهم فصل اول سعی شده است نکات مهم کلیدی بیان شود. .از مطالب مهم دیگر این فصل مبحث آرایش الکترونی است که یادگیری کامل این بخش نیز برای داوطلبان و دانش اموزان بسیار مهم است.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه زیست دهم فصل اول

جزوه زیست فصل اول به روش پرسش و پاسخ

در توضیحات جزوه زیست دهم فصل اول به روش پرسش و پاسخ در ادامه بحث خواهیم کرد. ابتدا در مورد اهمیت کتاب زیست دهم رشته ی تجربی توضیحاتی داده شود. درس زیست شناسی در کنکور سراسری مهمترین درس برای داوطلبان رشته ی تجربی است البته سایر دروسکنکور تجربی نیز اهمیت خود را دارند. با توجه به تغییرات کتاب های درسی در سال های گذشته و ایجاد پایه متوسطه دوم ساختار کتاب ها به طور کامل تغییر پیدا کرده است . به طور کلی کتاب زیست دهم با توجه به ساختار آن میتواند بسیار مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری تجربی قرار بگیرد و همچنین به دلیل بیان مطالب پایه ای در آن مطالعه ی آن برای یادگیری کتاب های زیست سال های بالاتر مهم است.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی

جزوه زیست شناسی سال دهم فصل اول

جزوه زیست شناسی سال دهم فصل اول


در جزوه زیست شناسی سال دهم فصل اول به طور اجمالی در مورد زیست شناسی و حوزه های فعالیت آن بحث میکند.اهمیت فصل یک زیست دهم در کنکور سراسری نسبت به سایر فصل های زیست شناسی کمتر است اما باید داوطلبان کنکور رشته ی تجربی این فصل را هم مطالعه نمایند زیرا احتمال طراحی سوالات کنکور از تمام فصل های زیست شناسی امکان دارد. سوالات زیست شناسی کنکور تجربی بالاترین ضریب سوالات را در بین سوالات اختصاصی دارند و یکی از مهم ترین و اساسی ترین دروس در قبولی داوطلب کنکور سراسری رشته ی تجربی میباشد. اطلاع دقیق از بودجه بندی سوالات زیست شناسی کنکور سراسری برای موفقیت و کسب درصد بالا در درس زیست کنکور بسیار مهم است زیرا بعضی از فصل های زیست نسبت به سایر فصل ها به دلیل اهمیت بیشتر طراحان کنکور سراسری بیشتر مورد سوال قرار میگیرند .

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم همکلاسی