توضیحات نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان

جزوه نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان تالیف آقای علی کرامت  جهت دانلود اضافه گردید. . درسنامه فصل سوم زیست دوم دبیرستان شامل توضیحات کامل در مورد فصل سفری به دنیای جانداران می باشد که مطالب را بصورت کنکوری شرح داده است  . جزوه نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان یکی از مطالب بسیار مهم می باشد که هر ساله تعدادی از سوالات را به خود اختصاص می دهد . جزوه نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان تمام نکات موجود در کتاب های زیست که در کنکور مورد سوال واقع می شود در یک فایل آماده کرده  همچنین با ترکیب مطالب را سایر فصل ها مطلبی کامل را در اختیار کنکوری ها قرار می دهد. جهت دریافت سایر نکات کنکوری زیست دوم دبیرستان به وب سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

درمورد نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان

همانگونه که گفته بخش یادگیری نکات مهره داران و بی مهرگان برای تمامی داوزلبان کنور تجربی بسیار ضروری می باشد و در جزوه نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان این نکات به طور کامل توضیح داده شده است . در این بخش دو مورد اهمیت قصل دوم زیست سال دوم دبیرستان بحث خواهیم کرد . یکی از دلایل مهمی که باعث اهمیت فصل سفری در دنیای جاندران می شود این است که یادگیری کامل مفاهیم و توضیحات فصل سفری در دنیای جانداران برای تسلط بر فصل های دیگر زیست دوم و بالاتر ضروری است و باید داوطلب این فصل را به صورت کامل فرا بگیرد. در واقع آنچه که موفقیت داوطلب کنکور تجربی را بالا خواهد کرد این است که تمام فصل های کتاب های زیست شناسی دبیرستان و پیش دانشگاهی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد و از مطالعه نکردن یک یا چند فصل که در کنکور های سال های گذشته کمتر مورد سوال واقع شده خودداری کند زیرا تمام فصل های زیست  دارای اهمیت هستند .

 

تعداد دروس اختصاصی که در کنکور تجربی مورد سوال واقع قرار میگیرد 5 درس می باشد که شامل زمین و ریاضی و زیست و فیزیک و شیمی است که مهمترین آنها درس زیست شناسی می باشد که دارای بالاترین ضریب در بین دروس می باشد . جهت آشنایی با ضرایب دروس کنکور تجربی مقاله ان را مطالعه کنید. داوطلبان کنکور سراسری تجربی باید وقت و دقت کافی را برای درس زیست شناسی اختصاص دهند و از کتاب های کمک درسی استاندارداستفاده نمایند که متن هر فصل را به صورت کنکوری توضیح داده باشد . به شما توصیه میشود پست های بهترین منابع کنکور تجربی 97 و بهترین روش مطالعه زیست کنکور را نیز مطالعه کنید 


منبع:نکات کنکوری مهره داران و بی مهرگان ( استاد کرامت )