توضیحات جزوه فصل اول فیزیک یازدهم

جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تالیف استاد گرمرودی را در این پست امروز جهت دانلود دانش اموزان یازدهم قرار داده ایم. جزوه فصل اول فیزیک یازدهم که قابل استفاده برای هر گروه های تجربی وریاضی می باشد شامل درسنامه ای کامل درباره فصل الکتریستیه ساکن فیزیک یازدهم است . در جزوه فصل اول فیزیک یازدهم سعی شده است تا با ارائه توضیحات کافی دانش اموزان به تسلط کافی بر مطالب مطرح شده در فصل اول فیزیک یازدهم برسند. درسنامه فصل اول فیزیک یازدهم بصورت تایپ شده می باشد و شامل نمونه سوالات تستی است  و قابل استفاده برای دانش آموزان یازدهم رشته ی تجربی و ریاضی می باشد. فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی یکی از دروس مهم و تاثیر گذار در رتبه داوطلب می باشد .

درباره ی جزوه فصل اول فیزیک یازدهم

فصل اول فیزیک یازدهم درباره ی الکتریسته ساکن و خازن بحث میکند که هر دو مورد عنوان شده میتواند مورد توجه طراحانکنکور سراسری باشد و یکی از فصل های مهم فیزیک یازدهم در رشته های ریاضی و تجربی می باشد.به هر دو گروه داوطلبین رشته های ریاضی و تجربی توصیه میشود که به جای استفاده از چند منبع مختلف برای مطالعه ی فیزیک یک منبع جامع و کامل که مطابق با سوالات کنکوری سراسری درسنامه ها و تست های خود را تالیف کرده است استفاده نمایند .

 

فصل اول فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی با عنوان الکتریسته ساکن ابتدا در مورد بار الکتریکی و پایستگی بار بحث میکند و سپس درباره قانون کولن و میدان الکتریکی ، پتانسیل الکتریکی توضیح می دهد و در اخرین مبحث درباره خازن به توضیحات می پردازد که جزء بخش های مهم فصل الکتریسته ساکن است . فصل اول فیزیک سال یازدهم فصلی مهم برای طرحان سوالات سراسری خواهد بود. کتاب فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی را میتوانید از بخش دانلود کتاب درسی یازدهم دریافت کنید . 

 

در ابتدا توضیح کوتاه درباره ی اینکه چرا نباید از چند منبع برای مطالعه کنکور در دروس مختلف از جمله فیزیک استفاده شود داده شد . دلیل این موضوع این است که باعث میشود آشفتگی ذهنی در داوطلب ایجاد شود. شما بعد از اینکه یک منبع را کامل مطالعه کردید میتوانید از منبع دیگری در هر درسی مانند فیزیک  استفاده کنید اما در ابتدا برای جلوگیری از نامنظم شدن با یک منبع معتبر کمک درسی کنکوری شروع کنید همچنین یکی از مهم ترین مواردی که باید هر داوطلب و دانش آموز به ان توجه کند این است که صرف خواندن درسنامه بدون تست زدن و یا اینکه تست زنی به تعداد کم انجام شود شما را به تسلط کافی بر مطالب نخواهند رساند بنابراین در کنار درسنامه های قوی باید تست زنی به صورت منظم انجام دهید زیرا تسلط کامل بر مطالب در صورت وجود هر مورد درسنامه و تست زنی در کنار هم امکان پذیر است.



منبع:دانلود جزوه فصل اول فیزیک یازدهم ( استاد گرمرودی )